.............ဖ က............................. ............ေကာင္းေသာေန့ျဖစ္ပါေစလို့ဆုေတာင္းေပးလိုက္ပါတယ္........................ ...လာေရာက္လည္ပတ္သြားတဲ့သူငယ္ခ်င္းေတြကိုအရမ္းေက်းဇူးတင္ပါတယ္။...

Tuesday, May 3, 2011

Gtalk အသံ ေျပာင္းလဲျခင္း

Gtalk ဆိုတာ က်ေနာ္တို႕တြက္ အျမဲ သံုးေနရတဲ့ chat software ေလး တခုပဲျဖစ္ပါတယ္၊၊gtalk အသံေျပာင္းလဲတာကိုလဲ

ဆိုဒ္တိုင္းလိုလို ေရးတာထားေတြ လဲရွိပါတယ္၊၊ဒါေၾကာင့္ က်ေနာ္လဲ အေသးစိတ္မေရးျပေတာ့ပါဘူး၊၊က်ေနာ္ capture ဖမ္းျပီး
ေတာ့ တင္ထားတဲ့ က်ေနာ့္ youtube channel မွာပဲ အေသးစိတ္ၾကည့္နိုင္ပါျပီ၊၊ခု က်ေနာ္ တင္ေပးလိုက္တဲ့ဖိုင္ထဲမွာလဲ အသင့္
သံုးစြဲလို႕ရေအာင္ က်ေနာ္ သံုးတဲ့ အသံဖိုင္ wav songs ေလးေတြထည့္ေပးလိုက္ပါေသးတယ္၊၊ကိုယ္တိုင္လုပ္ၾကည့္ခ်င္တယ္ဆို
ရင္ ေတာင္ အဆင္ေျပပါေလ့မယ္၊၊


gtalk song file ကိုေဒါင္းယူပါ၊၊

ကိုယ္ထည့္ခ်င္တဲ့ သီခ်င္းေတြက အရမ္းရွည္ေနလို႕ ျဖတ္ခ်င္တယ္ဆိုရင္ Mp3 cutter ေလးကို ေဒါင္းယူပါ၊၊




MP3 Cutter download

No comments: